Projektet "Ung i Oskarshamn"

Jag som skapat hemsidan "Ung i Oskarshamn" heter Alice Göransson och går tredje året på Samhälle/Media-linjen på Oscarsgymnasiet i Oskarshamn. Denna hemsida är resultatet av mitt gymnasiearbete. "Ung i Oskarshamn" är till för att visa både Oskarshamns invånare samt turister vad som finns att göra i staden. Jag har valt att rikta mig mot ungdomar då det inte finns någon sådan hemsida innan. Jag visar inte det som Oskarshamn är mest känt för, som Gunnarsö eller Gotlandsfärjan, utan jag riktar in mig på det som alla kanske inte vet om. 
 
Jag hoppas att hemsidan kommer att vara till er hjälp. Alla bilder på denna sida är fotograderade av mig. Har ni några frågor eller synpunkter får ni gärna kontakta mig på:
 
Mail: [email protected]
Telefon: 076 8431945



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback